12/30/2005

amintiri de Crăciun

Mă uit în jur şi mă uit la mine şi încerc să înţeleg de ce Crăciunul aduce cu el schimbari în felul cum simţim sau gândim. Unii îl privesc ca o buna ocazie de a sta cu familia, alţii se bucură de zilele libere. Unii încă mai speră că vor găsi sub brad dovezi ale sentimentelor altora, alţii simt un fior care se strecoară în inimă în timp ce privesc spre brazii luminaţi din casele altora. Pentru unii este cea mai frumoasă zi din an, alţii s-au săturat de toată falsitatea afişată şi îşi descreţesc frunţile inventariind succesele de sfârşit de an sau sticlele goale ce se strâng tacute în colţ. Eu am avut ocazia de a admira încă o dată frumuseţi neîntâlnite, să-mi aduc aminte de frumuseţea fulgului de zăpadă şi să-mi plec capul mulţumitor în faţa unui cadou de nedescris.

5 comentarii:

Anonim spunea...

bravo, sorin!
o serie care a reusit, prin text si imagine, sa imi stirneasca nostalgii si dorinte.
din imaginile postate, preferata mea e #2.

Unknown spunea...

frumusete si ardoare , frumusete si nostalgie ,frumusete si timp.
super faine ultimele doua.
tine-o tot asa.

Anonim spunea...

:-s vreau la munteee :~(

Anonim spunea...

Genul de imagini care merita laude pentru ca ne arata ca totusi traim intr-o tara frumoasa

random spunea...

Foarte frumos...aveti talent