8/02/2006

Rai pangarit

Am fost la mare. Mint. Am fost CA la mare. Am fost la munte...plin ca la mare. Si nu in super-aglomeratii Bucegi, ci in Retezat. In super-aglomeratul Retezat. Am campat la Bucura. Doua mii si ceva de metri. Aproape n-am avut unde sa pun cortul. N-am crezut ca poate fi asa. Am fugit de aglomeratie si am ajuns in aglomeratie. Recunosc insa, o aglomeratie mai elevata. Chistocuri mai putine pe jos. Galagie mai putina. Insa jmecheri si acolo. Neciopliti din belsug. Pacat. Muntele insa la fel. Frumos. Mandru. Linistitor. Judecati...

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Judecati..." - zici tu. Si am judecat : din pozele 2, 4 si 5 se vede limpede, cu ochiul liber, ca aproape nu ai avut unde sa-ti pui cortul"! Aglomeratie elevata... vad bine! Si lacul...care e asa de mic!...De ce ti-ai cumparat un cort asa de mare?

Sorin Atodiresei spunea...

draga montaniard daca ai campat la bucura stii ca nu e voie decat in spatiul amenajat...ca deh, parc national...tocmai s-a dat legea parasirii potecii in parc national...nu vrei sa stii ce amenzi sunt...

o sa modific...o sa scriu judecati drept!

Anonim spunea...

Bine lucrat. Felicitari!