1/01/2007

La cat mai multi ani buni...

Stă în firea noastră ca la fiecare sfârşit să facem un bilanţ şi apoi să ne uităm în viitor cu speranţa că va fi mai bine. Asta înseamnă că încă mai putem visa, că încă mai avem ceva de îmbunătăţit în noi sau în ceilalţi. Privesc şi eu în urmă şi văd şi încercări dar şi lucruri bune, emoţii dar şi clipe de neuitat petrecute alături de prieteni, un an în care am creat noi vise dar în care am şi pierdut din ele.... Şi sper şi eu ca anul care a început să îmi aducă ceea ce îmi lipseşte în viaţă...lucru care ţi-l doresc şi ţie drag vizitator....

5 comentarii:

ogarafgan spunea...

Faine alea de la munte :)

Irocheez spunea...

ai surprins frumos artificiile. din cate incercari?:D

Anonim spunea...

5... ochii au inceput sa doara de privit in aer rece 4... vocea lipsa iti era, in timp ce altii se pierdeau in zgomote 3... un impuls ciudat in inima tresare si simti cum un foc te impresoara 2... fulgi de ganduri cad incet lasand sa zboare o vapaie 1... eXplozie de sunete, eXplozie de ganduri, eXplozie de sperante, eXplozie de sentimente.
Esti atins de noul an pe nesimtite, doar paharul ce ti se intinde si fetele crispate in zambete de bunavoie te trezesc si te forteaza sa zambesti si tu cu ele, dar il pierzi cand de langa tine se despart spre alte chipuri.
Flashuri repezi se strecoara si iti revezi ca-ntrun album de poze proaste cat de mult ai castigat si pierdut in anul ce incet se departeaza... mai ales ce ai pierdut caci asta mai presus de tot te doare... dar te resemnezi... te gandesti ca undeva printre cei ce cu ochi zambitori de sine ori d'esente bahice misuna neincetat este cineva care vede in tine sau care incearca sa te vada... doar ca nu va vedeti reciproc... va pierdeti... ea la tine tu la alta...
Anul asta sper sa imi aduca mie si tuturor celor pe care o sa-i ating sau o sa ma atinga emotional o noua viziune, sa poata vedea ce se intampla in jurul lor si sa actioneze in consecinta... caci e pacat sa pierzi ceva ce tanjesti, chiar si in in tacere...

Sorin Atodiresei spunea...

din prima normal...:D

mai sunt cateva cu altele...am citit inainte cum sa fac...

Anonim spunea...

Foarte buna seria...imi place in mod deosebit 3! Bafta