4/14/2007

Rapita dinspre granita

Ce poţi face după ce ai primit o veste ce ţi-a distrus unul din vise? Păi...te poţi scula la 5 dimineaţă împreună cu nişte prieteni trăsniţi, îţi pui fundul într-o maşină şi pleci să cauţi frumuseţea unui răsărit reflectată într-un lan de rapiţă...iar dacă mai eşti şi un pic norocos, iţi mai iese în faţă şi o babă (în sensul bun al cuvântului) preocupată de treburile zilnice...şi care încearcă din răsputeri să ignore pe cei 3 nebuni care îi pândesc fiecare mişcare făcând eventual şi cruci cu limba...

4 comentarii:

Anonim spunea...

dia! dia! dia!

Sorin Atodiresei spunea...

dia....e de sacrificiu

Anonim spunea...

lasa sorin ca n-o sa fie numai vesti proaste in lumea asta. Daca ne-am bucura atat si la vestile bune pe cat ne intristam la cele rele viata ar fi mult mai frumoasa.

sebastian sascau spunea...

fain galbenul rapitei...am vazut si prin jurul bacaului si am promis ca am sa merg sa fotografiez si eu. sper sa nu fie prea tarziu.