10/15/2007

Prietenii mei...

Mi-ar plăcea...mi-ar plăcea să pocnesc din deşte şi să-mi strâng aproape toţi prietenii ce i-am avut... din copilărie şi până acum... o dată pe an... Mi-ar plăcea să-i văd laolaltă, în jurul unei mese, ca şi cum timpul nu ne-a despărţit, ca şi cum drumurile nu s-au separat, ca şi cum zâmbetele nu s-au uitat... împreună zic, măcar pentru o oră. Şi, veseli, să sporovăim, să ne aducem aminte, să facem alte lucruri, de care să ne aducem aminte, data viitoare. Ar fi ceva, nu? Locul....locul l-am găsit...

5 comentarii:

Anonim spunea...

e frumos acest loc gasit de dvs...

cumva aia e o sticla de bere - Bucegi la 2L ? :D

Anonim spunea...

esti un romantic...ultimul...

Anonim spunea...

bun dom' profesor.ma bucur sa vad k cineva din cadrul profesorilor din economik are preocupari "bloghiste". scz de off-topic da vreau si eu pozele de la sala de sport;) yuri.nike90 id meu. va multumesc;)

Anonim spunea...

Foarte bine spus... nu cred sa fiti singurul care isi doreste asta.

Zee spunea...

Moşule, spre deosebire de EI, noi măcar aveam prieteni... prieteni adevăraţi, fără fiţe şi complexe (eram îmbrăcaţi cam la fel) şi empatici (nu neapărat simpatici). Mi-ai dat o idee bună totuşi cu "meeting"-ul, deşi ar trebui să-i adun de prin toată Europa, Canada şi cele 4 colţuri ale ţării :) Succes şi ţie.