4/02/2006

Clipa de culturalizare

Dupa multa vreme am ajuns din nou la teatru. Noroc cu prietenii. Si n-am regretat deloc. Au fost clipe dintre cele mai placute. O piesa buna, o comedie: Moartea lui Eskrokov. Am facut si poze. Au iesit...dezastru. Asa ca am revenit. Si pentru piesa, si pentru fotografii. A doua oara am fost pe pozitii. Stiam cum se misca actorii pe scena. Stiam momentele cheie. Stiam problemele cu lumina prea concentrata. Dar eu m-am concentrat mai tare. Si ne-auzit dintr-un colt le-am executat. Fotografiile. Pe muţeşte. Adica fara blitz. Am zis că de data asta o sa fie extraordinare. Asta până când o mână neprietenoasă m-a bătut pe umăr şi o voce identică mi-a comunicat că n-am voie să filmez. Eu am zis că fac poze. Ea mi-a zis ca nici poze n-am voie să fac. Pe lângă mine se filma cu telefonul şi se făceau poze cu blitz. Dar m-am conformat. Nu era momentul de intrat în dispute. Chiar nu era. Aşa că vă ofer imagini din jumătate de piesă. Sau un sfert. Oricum o bucăţică. Sper să vă placă. PS spre ruşinea mea nu ştiu cum îl cheamă decât pe actorul din rolul principal. Cristian Gheorge.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lucian Panzaru (ofiterul Trogloditki), Svetlana Friptu (Mavrusca) si Petre Papusa (generalul Potlogarin-Sakalov),Gheorghe V. Gheorghe ( medicul de front Dankesionov ), Gabriel Mircea Velicu si Florin Toma, Dan Capatana (Tuicovici), Grig Dristaru (Ingamfatov) si Ioan Cretescu (Oftikosov) coregrafia Marius Manole dansatori: Oana Preda Gheorghe, Carmen Albu si Ana Maria Ciucanu. scenograf Stela Verbeceanu. Ai mentionat interpretul lui Eskrokov. Nu stiu daca mi i'am amintit pe toti. Oricum faina piesa si impresionanta ipostaza lui Eskrokov intinzandu'se spre streang. Felicitari pentru fotografii. Semneaza Alexandra cea antipatica de la foto care ti'a dat ignore:)

Anonim spunea...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonim spunea...

www.groups.yahoo.com/group/fanitardini

;)