4/23/2006

Strutule....

Da...a venit şi Paştele 2006..şi iar străzile s-au umplut de oameni..care au dispărut în maxim jumătate de oră după ce au luat lumină...frumos...mai ales tineri cuprinşi de magia momentului.. lumânările sclipeau în ochii lor... ... până când veni remarca: "Struţuleee...te întreabă sor'mea...o mai iubeşti?" Este uşor sa mă uit cu ochi critic la ceilalţi...comparativ sunt muuult mai bun nu? Eu chiar simt ceva în inimă.. şi la mine durează mai mult.. am deci dreptul să mă uit uşor superior la cei ce înjură cu lumânarea în mână...yeah right... Adevărul este că Paştele reprezintă un mesaj personal pentru fiecare...şi nu mă pot justifica prin faptele celorlalţi... Mă retrag, nu înainte de a zice şi eu: Hristos a înviat! Fie ca să întelegem realitatea din aceste cuvinte din ce în ce mai mult...fiecare în dreptul lui.

3 comentarii:

Sorin Atodiresei spunea...

ai putea incepe cu propria prezentare..

Anonim spunea...

Dude, is deep and nice.

Sorin Atodiresei spunea...

THANKS man...