6/30/2007

Photo-a-day project

De câtva timp am început un nou proiect legat de foto. Este modalitatea prin care încerc ca o dată pe zi să pun doar o fotografie, fără cuvinte sau ceva în plus, de preferinţă făcută în ziua respectivă. Ştiu că nu va fi posibil zilnic, dar vă invit să aruncaţi un ochi, cine ştie, poate găsiţi lucruri frumoase. De mult încerc să surprind felul în care natura şi industrialismul se contopesc la 2 paşi de mine. Cu speranţa că o să revin cu un adevărat articol din zonă, cam asta a ieşit.

2 comentarii:

kristofer93 spunea...

Esti din Bacau? Eimi place blog-ul! Si pozele...si eu sunt pasionat de fotografie...si am doar 14 ani...

Béla spunea...

Salut 'omu' :)
Am dat de urma ta intr-un post pe forumul dpreview.com Imi place blugul, imi plac fotografiile tale si ideile/gandurile scrise de tine. Bafta in continuare!

Bela
(un fost si vesnic Clujean)